2024-2025 Akademik Yılı Güz Dönemi Yatay Geçiş Başvuru sonuçları
Merkezi Yerleştirme (Ek Madde-1) Yatay geçiş Sonuçları için TIKLAYINIZ.DGS - Merkezi Yerleştirme (Ek Madde-1) Yatay geçiş Sonuçları için TIKLAYINIZ.
Kurumlararası Yatay Geçiş Sonuçları için TIKLAYINIZ.
YATAY GEÇİŞ TAKVİMİ
Asıl Kayıt Tarihi | 23.08.2024 | 06.09.2024 |
Yedek kayıt tarihi | 09.09.2024 | 13.09.2024 |
Kayıtlar Mühendislik, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Dekanlığı Öğrenci İşleri biriminde şahsen yapılabileceği gibi evrakların asıllarının aşağıdaki adrese eksiksiz olarak posta ile gönderilmesi halinde de kayıtlar yapılacaktır. Posta da yaşanabilecek geciklemelerden öğrenci sorumlu olmakla postanızın ulaşıp ulaşmadığını aşağıdaki iletişim numaralarından teyit ediniz.
ADRES: Bartın Üniversitesi Mühendislik, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Dekanlığı
Kutlubey Yerleşkesi Mühendislik, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi İdari Bina 1. Kat 126 Nolu Ofis
Kutlubeyyazıcılar Köyü 74110 Merkez / BARTIN
Tel: 0378 501 10 00 Dahili: 2291 ve 2292
İSTENEN BELGELER
1-Onaylı Öğrenci Belgesi: Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan aldığı onaylı belge (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir.)
2-Onaylı Not Durum Belgesi (Transkript): Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan aldığı bütün dersleri ve bu derslere ait notları gösteren onaylı belge (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir.)
3-ÖSYS/YKS Puanını Gösteren İnternet Çıktısı: Öğrencilerin kayıtlı oldukları Yükseköğretim kurumlarına yerleşmiş olduğunu gösteren belgedir
4-Daha önce Merkezi Yerleştirme (Ek Madde 1) ile Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Belge
5- Onaylı Ders içerikleri (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir.)
6- Başvuru formunun çıktısı
7-Yatay Geçiş Yapmasında Sakınca Olmadığına Dair Belge
8-Kayıt Tarihleri İçerisinde Katkı Payı / Öğrenim Ücretinin Yatırıldığına Dair Banka Dekontu/Makbuzu: (İkinci öğretim öğrencileri, uzaktan öğretim öğrencileri ile normal öğretim sürelerini aşan birinci öğretim öğrencileri için)
Kayıt için gerekli evraklar E-devlet üzerinden alınan ya da EBYS üzerinden alınan belgelerde doğrulama kodu bulunması halinde kabul edilir.
Ziraat Bankası internet bankacılığı üzerinden ya da bankamatiklerinden T.C. kimlik numaralarını girerek kayıt tarihleri içerisinde yatıracaklardır.
Kesin Kayıt İşlemleri sırasında Ders Muafiyeti talebinde bulunacak öğrencilerin dolduracağı dilekçe örneği için TIKLAYINIZ.
Önemli Not: Yatay geçiş yaptıktan sonra bursunuzun/kredinizin kesilmemesi için https://www.turkiye.gov.tr/kyk-kredi-burs-nakil-basvurusu adresinden burs/kredi nakil talebinde bulunmayı unutmayınız.