2024-2025 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
ASİL VE YEDEK KAYIT TARİHLERİ
Başlangıç Tarihi |
Bitiş Tarihi |
|
Asıl Kayıt Tarihi |
10.02.2025 |
14.02.2025 |
Yedek Kayıt Tarihi |
17.02.2025 |
21.02.2025 |
Kayıt için gerekli evraklar E-devlet üzerinden alınan ya da EBYS üzerinden alınan belgelerde doğrulama kodu bulunması hâlinde kabul edilir. Fakültemize yatay geçiş hakkı kazanan öğrenciler ıslak imzalı olan belgelerini posta/kargo yoluyla Mühendislik, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Dekanlığının aşağıda belirtilen açık adresine gönderilmesi gerekmektedir. Ancak evrakların elektronik imzalı olması durumunda mf@bartin.edu.tr adresine mail olarak gönderebilirler.
İstenen Belgeler
1- Onaylı öğrenci belgesi
2- Onaylı transkript
3- ÖSYS / YKS puanını gösteren belge (ÖSYM sonuç bildirim adresinden alınabilir.)
4- Daha önce Merkezi Yerleştirme (Ek Madde 1) ile yatay geçiş yapmadığına dair beyan formu
5- Ders içerikleri (Ders içeriklerinin onaysız olması halinde akademik birim, öğrencinin geldiği üniversitenin Ders Bilgi Paketinden ders içeriklerinin doğruluğunun/uygunluğunun teyidini yapar. Farklılık olması halinde; öğrenci, kayıt yaptırdıktan sonra bir hafta içerisinde onaylı ders içeriklerini aşağıda iletişim menüsü altında yer alan fakülte/yüksekokula ait mail adresine göndermelidir. Aksi takdirde muafiyet işlemi yapılmaz.)
6- Başvuru formunun çıktısı
Ders muafiyeti talebinde bulunacak öğrencilerin dolduracağı dilekçe örneği
Yatay geçiş kayıtlanma dilekçesi
ADRES:
Bartın Üniversitesi Mühendislik, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Öğrenci İşleri Birimi
74110 Kutlubeyyazıcılar Kampüsü Merkez / BARTIN
Telefon No: 0378 501 1000/ Dahili Numaralar: 2292-2291
-
02
Şub